26 nov 2011

Online shopping: de leukste truien en tops


Tumblr_lv4ouhwrxs1r60zhwo1_500_large
Mijn laatste shopsessie is aardig tegengevallen: ik vind de wintercollecties (afgezonderd van de feestcollecties) maar saai, te basic en not high fashion. Ik was op zoek naar een paar leuke tops en truien, maar kon mijn wensen niet in vervulling laten komen op de Kalverstraat in Amsterdam. Natuurlijk is online shoppen een goede optie, maar ik heb eigenlijk al zoveel kleding geshopt op vakanties, dat ik nu aardig blut ben. Maar kijken mag altijd toch? Ik laat jullie mijn favorieten zien!


Wat een ontzettend gaaf shirtje vind ik dit zeg! Ik zou dit zo aandoen, met een zwart colbertje of iets dergelijks. Ik vind vooral de textuur van het topje mooi, me wants!
Via zoyou
€23,95
Deze top is vrij simpel, die kettinkjes vind ik erg schattig.
Via zoyou
€17,95
Ook weer een simpel t-shirt, met een leuke print. Daar houd ik van: basic maar nét dat unieke detail.
Via asos
€23,48
Ik ben al langer op zoek naar een lange blouse, deze vind ik erg mooi!
Via asos
€26,09 (in de korting)
Ik besloot ook even een gokje te wagen op de h&m site, ook al heb ik niks kunnen vinden in de winkel zelf. 
Deze trui spreekt me wel aan, de print is helemaal van deze winter.
€19,95
Ook deze blouse vind ik wel wat hebben, ook omdat ik nog geen één kledingstuk heb met stippen. En je raadt het misschien al: ook stippen zijn helemaal van nu. 
€19,95
De laatste tijd neig ik een beetje naar goud-kleurige tinten, zo ook deze top. Een beetje feestelijk en daarnaast winters, perfect voor dit moment van het jaar.
€25,99

Dat was mijn lijst dan, ik begin er enorm hebberig van te worden haha!
Liefs