15 nov 2011

Week 11 – What is your favourite quote


Het voornemen om elke week een opdracht uit de 30 weeks challenge te doen heb ik al opgegeven, op de één of andere manier vergeet ik het gewoon steeds. Wederom vandaag wel weer zo'n artikel, en vandaag gaan we het hebben over een inspirerende, mooie quote die heel erg bij me past. Hij is kort maar krachtig, maar ook zeker erg duidelijk en waar:




What comes around comes back around
Jep, dat is hem. Je zult hem vast wel kennen, hij komt bijvoorbeeld voor in het liedje 'Best Thing I Never Had' van Beyoncé. What het inhoud? Alles wat je doet, komt op de één of andere manier bij je terug. Een beetje vaag misschien, maar het komt er op neer dat je uiteindelijk krijgt wat je verdient. Good or bad. Mensen die bijvoorbeeld andere mensen hebben gebruikt als vuil, zullen uiteindelijk ook als vuil behandeld worden. Daar moet je in geloven, maar als je het boek The Secret hebt gelezen ken je deze theorie wel. Ik sta hier volledig achter, maar ik kan me ook voorstellen dat je dit misschien niet gelooft.

Liefs