13 jul 2011

La Roche-Posay Fysiologische micellaire oplossing

Laatst kocht ik een paar heerlijke badoliën bij de DIO voor slechts een euro per stuk. Hiernaast kreeg ik ook nog een reinigsproduct van La Roche Posay mee als testertje. Meestal ben ik niet zo van reviews, maar ik vond dat ik dit toch met jullie móest delen!
Want wat is dit top spul zeg!
Zoals je ziet is het een klein testertje, van 15 ml. Voor de full-size van 200 ml betaal van je €9,85, iets wat ik toch wel redelijk vind voor zo'n goed product.
Maar wat maakt dit product nou zo geweldig?
Ik heb hem voor mijn ogen gebruikt, en met één veeg verdween zowel de oogschaduw en eyeliner als sneeuw voor de zon. Een deel van de mascara was ook al redelijk meegenomen, maar na een tweede veeg was alles weg. Amazing, right? 
De remover kun je ook gebruik voor op je gezicht, maar ik vind dat zelf niet zo handig. Hiervoor gebruik ik liever een facewash.
Het product is bedoeld voor de gevoelige ogen, precies wat ik heb. Ik voel geen irritaties of geprik, top dus.
Het enige nadeel is, dat hij niet voor waterproof make-up is en misschien vinden sommige wat duur. Maar let's face it: Mijn oude favoriet, de Garnier essentials met druivenwater, kost zo'n  €6, maar de La Roche-Posay Fysiologische micellaire oplossing (een hele mond vol) doet het met zijn drie euro extra veel beter.
Het duurt nog even voordat ik deze in huis ga halen, omdat ik toch nog redelijk wat make-up removers heb staan. Maar wie weet een goede tip voor jou!
De La Roche-Posay Fysiologische micellaire oplossing is te koop bij de aphoteken of online.
xoxo!