5 jul 2011

MTC #4 : Who says you're not worth it?

Ik vond het weer eens tijd voor een nieuwe Music To Check,  de vierde alweer! Vandaag staat deze MTC in het teken van Selena Gomez. I know, I know, vele van jullie zullen haar niets vinden. Ik moet zeggen dat ik haar eerst ook helemaal niet goed vond, maar nu ze volwassener is geworden heeft ze toch écht wel een paar hele leuke liedjes gemaakt.




I keep hittin' re-peat-peat-peat-peat!
Echt, ik kan dit wel lied wel duizend keren luisteren, ik krijg er geen genoeg van. De clip is misschien wat apart, maar we zijn wel wat gewend (lees: Lady Gaga).



Al vind ik de tekst niet zo erg ergens op slaan, toch vind het een heerlijk nummer om naar te luisteren. Ik zie echt dat Selena onwijs verandert in het maken van songs en haar hele imago, I like! De foto vind ik trouwens ook erg mooi.



Deze luisterde ik vroeger vaak, nu vind ik hem niet zo leuk meer. Toch heeft dit liedje een mooie boodschap, die iedereen zal moeten horen én begrijpen.Want wie zegt dat jij het niet waard bent? Wie zegt dat je niet perfect bent? Jij kunt alles doen wat je maar wilt!



Supermooi nummer, de clip is ook echt top!

In korte tijd ben ik echt gaan houden van Selena. Ik vind het erg leuk om te zien dat Selena van kinderster uitgegroeid is tot een echte performer!

Wat vind jij van Selena?

xoxo!