26 jul 2011

Nieuwe Lay-out

Zoals je ziet staat er een nieuwe lay-out online! Totaal iets anders dan eerst, maar ik ben er erg blij mee. Er zijn nog wel een paar dingen die ik moet veranderen, zo kun je nog geen comments plaatsen en staat er een wit blok bovenaan waarvan ik nog niet weet hoe ik dit moet weghalen. Sorry als het je stoort, maar ik doe me best om alles zo snel mogelijk voorelkaar te krijgen!
Edit: Als het goed is alles nu opgelost, maar misschien ga ik de header binnenkort nog veranderen. Ik ben er -zoals ik al zei- erg blij mee, maar hopen dat ik er niet snel zat van word haha!
Ik heb de lay-out trouwens niet zelf gemaakt, deze komt van btemplates.com. Ik heb namelijk nul verstand van HTML, maar ik heb nagelbijtend geprobeerd om de lay-out een beetje te veranderen naar mijn smaak. Verder heb ik een nieuw reactie-systeem, deze werkt veel beter dan de vorige. 
Ik hoop dat je het mooi vind en blijf zéker even plakken, want morgen staat de allereerste give-away online! Met pijn in mijn hart geef ik de prijs weg, dus kom zeker nog even terug...


liefs