14 jul 2011

Tip: Nagelwielen

Als er iets is wat ik moeilijk vind om mooi en overzichtelijk te houden, is het wel mijn nagellakstash. Ik heb niet bizar veel, maar bij een stuk of 50 zit ik denk ik wel redelijk in de buurt. Het is altijd zo moeilijk voor mij om te kiezen welk kleurtje ik op moet doen, daarom bestelde ik nagelwielen. Je vind ze vaak in de parfumerieën bij verschillende merken, waarop je kunt zien hoe de nagellak kleur overkomt op je nagel en je zo beter kunt kiezen welk nagellakje je neemt. Het leek me handig om dit ook met mijn eigen nagellakjes te doen, dus daarom bestelde ik deze:
Hier kun je zelf je nagellak op swatchen en zo heb je een mooi overzicht van alle lakjes die je hebt. 
Hier heb ik de nagelwiel 'gelakt' met een aantal nagellakjes uit mijn stash:

Van links naar Rechts: 
-Maybelline New York Forever Strong Pro in 650 Midnight Blue
-Revlon 020 Pure Pearl
-Catrice LE Floralista in C04 Walk In The Woods
-Maybelline New York Express finish 68 Prune
-B.O in 062
-Catrice Ultimate Nail Lacquer in 450 Sand Francisco
Al was ik wel even bezig om alle nagellakjes te swatchen, vind ik het eindresultaat erg mooi en handig. 
De nagelwielen heb ik besteld op bornprettystore.com (remember?) en komen in een set van 10 stuks. Op elk nagelwiel zitten 20 nepnagels, je kunt dus 10x20=200 nagellakjes op je nagelwielen kwijt!
Voor $6.15 bestelde ik dit product, je kunt hem hier vinden. 
xoxo!