24 aug 2011

COTM: Leighton Meester

33825_116232685112262_114982095237321_116027_6077750_n_large
De meeste zullen Leighton allang kennen als dé bitchy Blair Waldorf in Gossip Girl en sinds een tijdje misschien ook als Meg in de Monte Carlo die nu in de bioscopen draait.
But did you know she can sing? Well, I do! Leighton heb ik al een tijdje aan mijn lijstje van favorieten artiesten toegevoegd, en hell no dat ze daar uit verdwijnt.
Ze zingt vooral country en pop, met country was ik niet zo bekend. Toch vind ik de liedjes van Leighton alles behalve saai, ik laat er een aantal zien.
Leighton Meester- A little Bit Stronger
Een erg mooi liedje, ik draai deze vaak als ik een beetje crappy voel. Maar ook gewoon is hij erg mooi om naar te luisteren.

Leighton Meester- Your love is a drug
Een simpele, feel-good song. I like!


Deze kende ik al een hele tijd, maar ik kwam er een paar maanden geleden pas achter dat de vrouwelijke stem in het liedje van Leighton was!
Leighton Meester- Words I Couldn't Say
Deze vind ik de minst leuke van de bovenstaande, maar ik vond dat deze er toch bij hoorde.

1245205-7-1312503820448_large
Al met al vind ik Leighton een geweldige meid, zowel als actrice en zangeres.
Laat me weten wat je van Leighton vind!

liefs

P.S. Check nog even deze pagina, daar zie je wat ze allemaal heeft gedaan op films- en serie gebied, interessant om even door te lezen!