11 aug 2011

Review bornprettystore.com


Zoals je misschien wel weet, heb ik een aantal weken geleden wat spulletjes besteld bij bornprettystore.com. Omdat ik vaak nog wel eens twijfel over de betrouwbaarheid van een website, zal ik vandaag een uitgebreide review schrijven over deze webshop.

De site
Als ik eerlijk ben, vind ik de site er best goedkoop uitzien. De combinatie van het roze en de bewegende plaatjes vind ik er zelf niet zo professioneel uitzien. Ik had dan ook nooit zelf hier iets gekocht, als ik er niet op andere blogs over had gelezen.
De site is best overzichtelijk ingedeeld, al is dit wel een beetje moeilijk met alle producten die ze te bieden hebben. Toch vind ik dat ze dat goed gedaan hebben. Er is echt onwijs veel te vinden op het gebied van nagels. Het allerfijnste van deze webshop zijn de prijsjes voor de producten, die zijn echt minimaal!  Je wordt er onwijs hebberig van, maar dat kun je hun natuurlijk niet kwalijk nemen haha. Het is ook erg handig dat er filmpjes en reviews worden geschreven door mensen die de producten hebben gekocht, zo kun je een beetje weten wat je kunt verwachten.

Bestellen
Je moet een account maken om te kunnen betalen, dit kost zo'n 10 minuutjes.
Bestellen kan alleen via Paypal, wat een voor-en nadeel kan zijn. Paypal is simpel, makkelijk en snel, maar hiervoor moet je wel eerst een account maken op PayPal en je creditcard bevestigen, wat een hele tijd kan duren. Ik moest drie weken wachten totdat ik kon bestellen, omdat ik op een code moest wachten waarmee ik mijn creditcard kon koppelen en bevestigen aan mijn Paypal-account. Het was een hoop gedoe, maar voordeel is dat het gelukkig eenmalig is. Nadat ik alles had geïnstalleerd, kon ik met een paar klikken op de knop betalen. Verslavend -als je begrijpt wat ik bedoel-, maar handig ;)
10790669_large
Leveren
Leveren is ten alle tijden gratis, al had ik gewild dat het niet zo was. Mijn bestelling was namelijk pas na drie weken binnen. Ik betaal dan liever een paar dollar, zodat het een week later op de mat ligt, dan helemaal niets en bijna een maand wachten ;)
De producten komen netjes verpakt aan, in een kartonnen doos met heel veel bubbeltjespapier. Buiten een nagellakdopje waar een scheurtje in zat, was alles heel en in goede staat.

Over het algemeen ben ik erg tevreden over bornprettystore, de lay-out neem ik maar voor lief. Ik heb al verschillende artikelen geschreven over de webshop, gebruik de zoekfunctie hiernaast om deze te bekijken.

liefs