22 sep 2011

Dream on, baby

Tumblr_ljdfu0uqvr1qci4iao1_500_large
Wij vrouwen (of: meiden) staan bekend om onze hebberigheid, en natuurlijk is dat niet geheel onterecht. Althans, voor mij dan. Het liefst wil ik alles kopen wat los en vastzit, vooral op dit moment zit ik in zo'n fase. Totaal niet op zijn plaats, want ik heb genoeg gespend afgelopen vakantie.Toch begint het onwijs te kriebelen, ik wil shoppen! En dan niet zo'n suf ringetje, nee. I want big things! Natuurlijk is mijn portomonee geen bodemloze put (helaas, helaas...), maar gelukkig kost dromen niets. Sterker nog: dromen brengen je dichter bij je doel. Voor dat ik de informatie van een eerder artikel ga herhalen, gaan we door naar het onderwerp waar het vandaag over gaat. In mijn hoofd maak ik altijd twee soorten lijstjes: eentje op korte termijn, eentje op lange termijn. Eentje voor kleding en spullen die ik tussen nu en binnekort nodig heb, eentje voor kleding en spullen die ik ooit zou willen kopen. Vandaag deel ik jullie het laatste lijstje, wat staat er al een lange tijd op mijn wishlist -en blijft er nog een lange tijd op staan?
1. Ice Watch in Sea Green
Dit horloge wil ik al een lange tijd, is het geen plaatje? Het is niet een enorme investering, voor €90,- is hij van mij. Toch kom ik er nooit aan toe om het te kopen, omdat ik al een mooie Burberry horloge heb (die overigens niet al te goedkoop was). Een tijdje was ik deze heel erg aan het lemmen, maar daarna ben ik hem gewoon vergeten. Hoe het kan, weet ik niet. Nu is hij weer terug van weggeweest in mijn geheugen, en nu besef ik eigenlijk dat ik deze toch heel graag om mijn pols zou willen hebben hangen. 

2. Een paar Louboutins
Elke celeb heeft er wel een paar in de kast staan, maar voor gewone mensen lijken deze gouden muiltjes toch redelijk onbereikbaar. Ik ben vastberaden om ooit op zo'n paar hakken te lopen, hoe dan ook. Geweldig vind ik die rode zool, en de hakken zelf zijn zeker niet om vies van te worden. Helaas moet ik dan wel een vette bankrekening hebben, maar goed: die komt er. Hoop ik dan.
3. The Burberry Trench Coat
De crème de la crème van de Trenchcoats: The burberry Trench Coat. Eerlijk: ik heb hem nog nooit in het 'echt' gezien, maar het lijkt me gewoon onwijs vet om zo'n trenchcoat te hebben. Ik vind Burberry zoiezo al een geweldig merk, dus je snapt wel dat dit voor mij de ultieme Trench Coat moet zijn. Me wants...
Mariah's stulpje voor al haar schoenen.
4. Een inloopkast
Misschien wel de droom van ieder meisje, en de mijne is het zeker. Van die inloopkasten die je in Sex And The City ziet, zo groot als een kamer met alles erop en eraan: plek voor schoenen, tassen, accesoires, kleding, everything. Geweldig...
5. Een spiegelreflex camera
Deze is misschien minder interessant, maar ik zou dolgraag een spiegelreflex camera willen hebben. Niet omdat ik het per se nodig heb, maar gewoon voor het leuke ervan. Helaas is de prijs erg buiten evenwicht met 'gewoon leuk', want zo'n camera koop je niet even snel. Natuurlijk krijg je veel mooiere foto's dan met mijn simpele Sony Cybershot, en natuurlijk is zo'n spiegelreflex niet helemaal overbodig. Who knows..
Tumblr_lrqs7ar3qk1qd7w9fo1_500_large
6. Een designertas
Tot slot, ook weer zo'n meisjesdroom: een designertas á la Louis Vuitton, Chanel, Gucci, Prada, Hermès.... Tijdens mijn vakantie kwam deze droom eng dichtbij, ik had namelijk $600,- gespaard. Tot mijn grote verbazing startte de kleinste Louis Vuitton Speedy pas vanaf $700,-,  dus mijn droompje spatte uiteindelijk toch uiteen. Mijn moeder is trouwens wel losgegaan bij de LV winkel, maar dat terzijde.

Wat staat er bij jou op je wishlist?

Liefs