28 nov 2011

Week 12 – A recipe (Chrismas tree cupcakes!)

Tumblr_lv4cytpsvb1r0yfxao1_500_large
Een totaal tegenover gesteld artikel ten opzichte van gisteren, maar wat ik nu toch heb ontdekt is naar mijn mening ontzettend leuk!
We beginnen langzaamaan toch echt in de kerstsferen te komen, over een maandje is het al zo ver. Binnen nu en binnenkort zullen de hitlijsten weer bestormd worden met Mariah Carey's 'All I want for Christmas is you' en ook Mistletoe van Justin Bieber zal waarschijnlijk enorm veel gedraaid worden. Daarnaast heb je natuurlijk veel meer kerstnummers, maar goed; ik dwaal af. Want deze week is de opdracht om met jullie een recept (in de vorm van een tutorial) te delen. Dat doen we natuurlijk helemaal in stijl, met een eindproduct dat typisch voor kerst staat: de kerstboom! Voorheen dacht ik dat het moeilijk was om dit te maken, maar het is eigenlijk best te doen! Zelf heb ik het nog niet gedaan, maar ik ga zeker een poging wagen. Uiteraard zal ik mijn resultaat dan laten zien :)

Ziet het er niet geweldig uit? Ik zou het zelfs zonde vinden om het op te eten...

Liefs