11 okt 2011

OOTD: Just another ordinairy school day

Ik zit inmiddels al een hele tijd in de schoolbanken, en vanaf 15 oktober mag ik weer een lekker weekje uitrusten. Of eigenlijk niet. Mijn geliefde school heeft namelijk twee weken na de herfstvakantie een mooie toetsweek gepland waar je lekker veel voor moet leren. Geweldig, hè?
Anyway, vandaag laat ik jullie mijn outfitje zien die ik gisteren op school droeg!
Aan dit rommelige truitje zit een verhaaltje aan vast. Want oh, ik ben er zó verliefd op! Hij is alleen heel erg lang, waarvan ik in de winkel dacht 'oh, die kan ik nog heel lang aan dus'. Nou het is alles behalve leuk, want dat ding zakt maar steeds naar beneden, nadat ik hem dubbelgevouwen naar binnen heb gedaan. 
Uiteindelijk heb ik hem in mijn legging gestopt en dan hem een beetje eruit getrokken, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat resulteerde naar dit vormloze, rommelige truitje. Ik moet zeggen dat het niet zo opvalt hoor, maar omdat je er nu alleen een foto van hebt, wel. 
Ik droeg mijn fake leather legging, waar ik het al eerder over had.
Daarnaast droeg ik deze laarsjes.
Ik ben in alle haast vergeten mijn accessoires op de foto te zetten, maar gelukkig kwamen ze ook in vorige artikelen voor:
Deze ring kocht ik in Amerika, en combineerde ik met mijn outfit.
Tot slot droeg ik ook mijn horloge, die je in de vorige OOTD ook zag.
Liefs