3 okt 2011

OOTD: We LOVE summer


Jeetje, wat is dit lang geleden zeg! De laatste outfit die ik je liet zien was geloof ik tijdens de zomervakantie, net toen ik terugkwam uit Amerika. Vandaag dus weer een nieuwe outfit, een heerlijk comfortabele variant; ideaal voor het shoppen. En daar was het ook maar al te goed weer voor. Wat kan ik hiervan genieten zeg! Ik moet altijd wel een beetje wennen als het weer verandert, maar daarna vind ik het prima.
Aangezien ik een beetje inspiratieloos was, heb ik een paar kledingstukken bij elkaar gegooid. Uiteindelijk ben ik best tevreden met het resultaat, let me show you!

De shorts zijn van Levi's, het shirtje komt uit een nationaal winkeltje in Amerika (Miroa, for those who are wondering). De slippers zijn van Bøc, zijn ze niet superschattig? Ze zitten ook heerlijk. Ook deze komen uit het buitenland.
Dit is mijn 'nieuwe' horloge, recht uit mama's sieradencollectie. Mijn moeder heeft deze ooit gekocht, maar nooit gedragen. Het prijskaartje zat er zelfs nog aan, ik bedoel maar. Je kunt wel zeggen dat dit horloge vrij uniek is, te meer omdat hij dus al zo lang geleden op de markt is gebracht. Daar houd ik van, iets waar niet iedereen mee loopt. Maar dat wist je waarschijnlijk al.
Het horloge is van Pierre Balmain en heeft zo'n €600,- gekost. Een flinke duit, maar ik heb hier geen schuld aan... Just saying.
 Ik ben er echt heel erg blij mee, de it-accessoire voor mij op dit moment is het zeker!
Je moet ervan houden, dus ik snap het als dit niet helemaal jouw smaak is. (Smaken verschillen, gelukkig.)
Tot slot draag ik mijn gold old Ray-Ban piloten zonnebril, die ik al zo'n 3 jaar heb. Hij is nog steeds in perfecte staat (al moet ik wel zeggen dat hij een keer of drie door de opticien onder handen is genomen), ik ben er dol op!

Vinden jullie trouwens ook niet dat ik nodig een statief moet aanschaffen? Deze in-spiegel foto's zijn toch niet zoals ik het hebben wil. Misschien toch maar eens op zoek gaan? We shall see....


Liefs